tirsdag 13. januar 2009

Tanja min skjønne

Tanja e ei sjønne jenta<3 Ei jenta som du kan ha det utrolig hyggelig med:D
Ei jenta som alle e glaæ i<3 eg e iallefall mega gla i ho<3
Ho e så ufattelig sjønn! God jenta mi e du:)
Hvis du har det vondt, å trenge å snakka, så e ho allti der for deg..!
Ho støtte deg uansett..!
Ho har ein tendens te å bli litt sånn småhissig av å te, av ting eg ikje sjønne
det går an å bli hissig for, men det e bare søtt:)
Du e søt du Tanja når du e sint: )
Eg e kjempe glag for at eg bynte i klasse me deg gollæ<3
Koselig det: ) Tanja pleie alltid å senne meg melding om morran for å spør om
mi ska ta følge:) Ho vett eg alltid seie ja, men ho e så skjønn at ho må spør for det,
bare for å ver på den sikre sia :)
Tanja e ei fantastisk jenta som alltid e blid å godt ilag.
Ho har allti nåe på lur som ho vil fortella^^
Åsså vil ho bli bonde når ho bli stor:D d e tøft det:D
Å ennå tøffare at ho i det heile tatt vurderte å bli eplebonde:D ^
Haha : ) tøffe jenta mi<3
Vett denna teksta her blei litt fjortis, men ville egentli bare fortella
Tanja k sjønn ho e :) å k gla eg e i ho : )
Ho kikke litt sånn lurt av å te for å se k eg skrive for no: ) nyskjerrige lille
unge:)
Denna teksta va vel egentli bare meint for Tanja : )
E kjempe glad i deg Tanja gollæ
<3
Love you^^<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar