tirsdag 13. januar 2009

Tanja min skjønne

Tanja e ei sjønne jenta<3 Ei jenta som du kan ha det utrolig hyggelig med:D
Ei jenta som alle e glaæ i<3 eg e iallefall mega gla i ho<3
Ho e så ufattelig sjønn! God jenta mi e du:)
Hvis du har det vondt, å trenge å snakka, så e ho allti der for deg..!
Ho støtte deg uansett..!
Ho har ein tendens te å bli litt sånn småhissig av å te, av ting eg ikje sjønne
det går an å bli hissig for, men det e bare søtt:)
Du e søt du Tanja når du e sint: )
Eg e kjempe glag for at eg bynte i klasse me deg gollæ<3
Koselig det: ) Tanja pleie alltid å senne meg melding om morran for å spør om
mi ska ta følge:) Ho vett eg alltid seie ja, men ho e så skjønn at ho må spør for det,
bare for å ver på den sikre sia :)
Tanja e ei fantastisk jenta som alltid e blid å godt ilag.
Ho har allti nåe på lur som ho vil fortella^^
Åsså vil ho bli bonde når ho bli stor:D d e tøft det:D
Å ennå tøffare at ho i det heile tatt vurderte å bli eplebonde:D ^
Haha : ) tøffe jenta mi<3
Vett denna teksta her blei litt fjortis, men ville egentli bare fortella
Tanja k sjønn ho e :) å k gla eg e i ho : )
Ho kikke litt sånn lurt av å te for å se k eg skrive for no: ) nyskjerrige lille
unge:)
Denna teksta va vel egentli bare meint for Tanja : )
E kjempe glad i deg Tanja gollæ
<3
Love you^^<3


torsdag 11. desember 2008

11. Juni 2007<3

Det heile skjedde den 23 mai 2007!
Eg va utplassert i arbeidsuga på Sundeheimen på kjøkkenet,,
Ting va så utrolig kjedelig, og eg følte meg ikje velkommen i det heile tatt! Det einaste eg jore va å vaska dritten frå tallerknan te gamlingan! Ikje fekk eg lov å bruga hanska hellar! Å i pausan lot di meg bare sidda inne for meg sjøl imens dei sadd ude å koste seg å hadde det så alldeles hyggelig! Eg fant fort ud at detta ikje va någe for meg,, så eg ringte te mamma å sa at eg ikje ville ver der lengre,, så ho jore så eg fekk min plass på Tjørsvågheimen!:D Nåe eg e så ufattelig takknemlig for:D


Eg kom inn hovedinngangen,, så meg litt rondt, hadde ingen aning om kor eg sko gå hen,
så treffe eg bestemora te Christine som då viste meg veien te kjøkkenet. Eg jekk inn, kjente bare at eg blei skikkelig nervøs,, !Då eg kom heilt inn stoppa eg å kikka opp.. å der sto alle dei ansatte og tok meg godt imot! Alle va så snille!!Plutselig kjeme det ein kar bort te meg me hånna si, å seie; "Hei, æ heite Andreas" Det va på ein måde det som jore det..! va heilt fantastisk egentlig!!

Eg kom heim, satte meg på nettet, jekk inn på nettby, å ser at eg har fått et brev..
Brevet va frå ein kar som heita "Tigern86". Eg så me ei gong at det va Andreas<3 Ann spørte meg kssn eg hadde hatt det på jobb, å spørte om mi sko finna på nåe ein dag.. Eg va litt skeptisk te det i bjunnelsen, men eg sa jo selvfølgelig ja!<3 (nåe eg aldri har angra på!) Mi traff kverandre,, flere gonge den sommaren, og det va kjempe koselig!^^, Ein dag blei eg me han heim i leiligheten te søstra (ho va selvfølgelig ikje heima), så mi va aleina:D Mi hadde det kjempe koselig sammen, sadd å snakka sammen om forskjellige ting, kyssa ein del.. ganske møye faktisk!! Fantastisk va det!!<3 Utrolig<3 Men så jekk tia, og eg måtte heim! Mi tok på åkke skoan, eg snudde meg for å ta opp veska, og idet eg reiste meg opp ijen, snudde Andreas meg, såg meg dyypt inn i øynen og spørte så søtt; "e vi sammen nu?<3" Eg smilte, et skikkeli breit smil, hadde et klart svar, og det va selvfølgelig JA!!<3 nåe eg så alldeles ikje har angra på at eg sa!<3 Mi he vært sammen siden<3 Min elske .. ! <3

11.Juni.2007<3